Виробництво одягу, взуття

Комплексне рішення, яке дозволяє автоматизувати облік на підприємстві: замовлення виробів, закупівлі тканин, фурнітури, продажу

Карта розвитку компанії легкої промисловості

0 – Консалтинг
  • Побудова бізнес-процесів
  • Налаштування технологічного процесу
1 – Базовий функціонал ERP 2.0
  • Управління закупівлями
  • Управління продажами
  • Управління фінансами
  • Налаштування обліку виробничої собівартості без операційного планування
Р – Виробництво
S – Продажі
F – Фінанси

 

З додатковими питаннями про рівні розвитку і впровадження ERP 2.0 в компаніях звертайтесь за
тел 044 495 45 37 або
sale@it-artel.com.ua

Після впровадження ERP системи ви зможете еффективніше керувати такими підрозділами компанії 

Управління продажами
  • Реєстрація замовлень
  • Планування відвантаження на замовлення
  • Відстеження статусів на замовлення
  • Ведення історії взаємин з покупцями
  • Інтеграція з 1С, інтернет-магазину і CRM-системи
  • Аналіз продажів по групах товарів, підрозділам, торговим точкам, контрагентам
  • Виконання замовлень покупців, валовий прибуток за номенклатурою, взаєморозрахунки з клієнтами
Управління закупівлями
  • Аналіз потреб підприємства в сировині
  • Розрахунок дефіциту складських запасів з урахуванням
  • Планування виробництва з урахуванням і складських запасів
  • Формування первинних документів
Керування виробництвом
  • Специфікація продукції, що випускається і напівфабрикатів Створення наборів напівфабрикатів
  • Формування нормативного складу виробу
  • Створення плану швейного виробництва
  • Черга видачі напівфабрикатів і готової продукції Формування завдання на виробництво
  • Відстеження переміщень напівфабрикатів по ділянках виробництва
  • Реєстрація виконання технічних операцій
  • Розрахунок виробничої собівартості Аналіз вироблення співробітників
Управління фінансами
  • Планування надходжень і витрат ДС
  • Аналіз рухів ГК за статтями, валютам, розрахункових рахунках і каси
  • Контроль виконання бюджету руху ГК по підприємствах
Управління зарплатою
  • Ведення обліку робочого часу і виробітку співробітників
  • Нарахування та виплата заробітної плати
  • Ведення кадрового обліку
  • Отримання інформації про нарахування та утримання
  • Формування штатного розкладу
Управління підприємством
  •  Ведення обліку основних засобів
  • Звітність про фінансовий стан підприємства:
    • баланс
    • динаміка доходів і витрат
    • прибутки і збитки
    • монітор грошей

Автоматизуйте облік свого швейного підприємства, звертайтеся до фахівців за детальною інформацією