Меблеве виробництво з BAS ERP

Меблеве виробництво з BAS ERP

Карта розвитку меблевої компанії з BAS ERP 

Детально про етапи (напрямки) розвитку компанії, функціональність впроваджуваних блоків, запитуйте у наших менеджерів: 

Принцип роботи:

Замовлення покупця
  • Менеджер вносить дані про замовлення: контрагента, виріб, колір, розмір, кількість, дату відвантаження
  • Формується ціна з урахуванням всіх характеристик на замовлення
Формування замовлення на виробництво
  • На підставі замовлень покупців автоматично формується замовлення на виробництво
  • Планується завантаження робочих центрів і розраховується орієнтовна дата виконання замовлень
  • Розраховується потреба в матеріалах, згідно замовлень на виробництво і залишків матеріалів в цехах
Закупка
  • На підставі потреби в матеріалах автоматично формуються замовлення постачальникам
  • Контролюється обсяг і терміни поставок матеріалів в розрізі кожного замовлення постачальнику
Виробництво:
  • Переміщення матеріалів в цех, згідно специфікацій
  • Інформація по необхідній кількості і розмірам напівфабрикатів передається в 2D Place
  • Передача напівфабрикатів з однієї ділянки на іншу може виконуватися за допомогою терміналів збору даних
  • На підставі виконаних бригадою \ співробітником технологічних операцій розраховуються заробітна плата прямого виробничого персоналу
  • Після випуску продукції розраховується собівартість в розрізі кожного замовлення покупця
Відвантаження та доставка продукції
  • Згідно замовлень покупців здійснюється відвантаження товару

Що ви отримаєте з впровадженням кожного блоку (кружечки) BAS ERP:

Організації:

  • Всі організації (юридичні особи)
  • Облікова політика для кожної організації
  • Налаштування передачі номенклатури між власними організаціями
  • Можливість виписки документів від різних організацій
  • Облік ПДВ у розрізі організацій і ставок ПДВ
  • Податкова звітність з ПДВ: реєстр первинних документів, Декларація з ПДВ, ручне внесення вхідного ПДВ.

Структура підприємства:

  • Ієрархічна структура підрозділів для розподілу доходів і витрат

Склади:

  • Організація і налаштування всіх складів підприємства
  • Прив’язка складів до підрозділів
  • Довідкове вказування серій номенклатури
  • Відображення складських операцій за допомогою ручного створення документів: надходжень, реалізацій, переміщення, оприбуткування, списань, пересортиць / псування товарів, випуску продукції.
  • Проведення інвентаризацій
  • Контроль залишків на складі.

Номенклатура:

  • Види номенклатури, облік характеристик,
  • додаткові реквізити номенклатури і / або характеристики (при необхідності), шаблони найменувань номенклатури для автоматичного формування найменувань
  • Налаштування схем забезпечень номенклатури

Закупівля:

  • Ведення картки постачальника (облік контактної інформації постачальника і його контактних осіб)
  • Налаштування загальних угод з постачальниками (терміни поставки, порядок розрахунків, склад надходження, валюта, ПДВ)
  • Створення, коректування й закриття замовлень постачальникам
  • Оформлення разових і регулярних поставок
  • Контроль виконання умов угод
  • Відображення операцій надходжень: від постачальника, від підзвітного, прийом товарів на комісію, закупівля імпортного товару.
  • Контроль поставок у розрізі замовлення

Виробництво:

  • Ведення ресурсних специфікацій на продукцію (матеріали + трудовитрати)
  • Відображення факту випуску продукції, списання матеріалів і вироблення співробітників (відрядна оплата праці загальним підсумком не залежно від випуску продукції)
  • Формування планових калькуляцій на основі специфікацій продукції
  • Розрахунок собівартості випущеної продукції
  • Звіт виробничих витрат і незавершеного виробництва
  • План-факт собівартості продукції (матеріали + трудовитрати)
  • На цьому етапі планування виробництва не проводиться.

Продажі:

  • Ведення картки покупця (облік контактної інформації покупця і його контактних осіб)
  • Налаштування загальних угод з покупцями (умови поставки, оплати, вид ціни, знижки, склад відвантаження)
  • Створення, коректування й закриття замовлень покупців, виставлення рахунків на оплату
  • Контроль поставок у розрізі замовлення
  • Резервування товарів на складі під замовлення
  • Оформлення документів відвантаження
  • Оформлення та облік повернень від покупця

Взаєморозрахунки:

  • Контроль дебіторської / кредиторської заборгованості
  • Коригування та списання заборгованості
  • Проведення операцій взаємозаліку

Управління грошовими коштами:

  • Облік готівкових та безготівкових грошових коштів у розрізі кас і розрахункових рахунків
  • Розрахунки з підзвітними особами
  • Відображення операцій із купівлі-продажу грошових коштів
  • Поділ відповідальності, два рівня управління виробництвом: рівень головного диспетчера підприємства (міжцеховий) і локального диспетчера (цехової) рівень управління
  • Визначення можливого терміну виготовлення продукції
  • Управління пріоритетами виконання замовлень
  • Моніторинг ходу виконання замовлень
  • Вказівка ​​у специфікаціях складу етапів виробничого процесу, які необхідно виконати для випуску продукції
  • Контроль стану забезпечення замовлень — для прийняття рішень щодо забезпечення замовлень матеріалами
  • Облік доступності та планування виробництва за видами робочих центрів
  • Оформлення виробітку співробітників і нарахування відрядної заробітної плати
  • Оформлення випуску продукції, облік браку, поворотних ділових і неділових відходів.

Собівартість

  • План-фактний аналіз собівартості
  • Попередній і остаточний розрахунок собівартості
  • Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві з деталізацією до партії запуску (маршрутного листа)
  • Застосування різних способів розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається, і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати
  • Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в майбутніх періодах необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі

Управління виробництвом

  • Сценарне моделювання при плануванні на цеховому рівні
  • Багатокритерійна оптимізація розкладу виробництва
  • Облік особливостей і обмежень технології виробництва
  • Отримання оперативної інформації про хід виробничого процесу
  • Точність в обліку: уточнення післяопераційного складу робіт і витрат матеріалів на кожну партію запуску
  • Дозволяє звести до мінімуму потреби в переплануванні
  • Контроль ходу виробничого процесу за етапами (міжцехових переділів) — механізм диспетчеризації.
  • Керівник виробництва може заздалегідь спрогнозувати негативний розвиток ситуації у ході виробничого процесу щодо планових термінів
  • Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві з деталізацією до партії запуску (маршрутного листа)
  • Надання даних про структуру собівартості продукції, напівфабрикатів. Розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу
  • Попередня сумарна оцінка собівартості випуску протягом звітного періоду

Управління ремонтною діяльністю

  • Облік й ієрархічна класифікація об’єктів, що знаходяться в експлуатації.
  • Моніторинг стану об’єктів експлуатації.
  • Управління за видами ремонтів.
  • Організація та проведення планових і позапланових ремонтних заходів. Єдина система забезпечення ресурсних потреб ремонту та виробничої діяльності
  • Формування повної вартості володіння об’єктами експлуатації
  • Оперативна інформація про залишки на складах
  • Ведення обліку товарів і управління розміщенням товарів на рівні складських осередків (адресне зберігання товарів)
  • Поділ складу на ділянки і зони відповідальності комірників
  • Можливість використання різних стратегій відбору для оптимізації розміщення товарів в осередках.
  • Оптимізація розміщення товарів в осередках відповідно до розмірів осередків і пакування, правилами сумісності товарів в осередках
  • Підживлення зон швидкого відбору для складів з адресним зберіганням товарів
  • Управління партіями товару за термінами придатності
  • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC / XYZ аналізу.
  • Управління повною та вибірковою інвентаризацією
  • Резервування під замовлення споживача на складі, резервування з урахуванням майбутніх надходжень на склад), відокремлене резервування партій під замовлення з необхідними властивостями
  • Формування замовлень постачальнику (замовлень на виробництво, на збірку, на переміщення) за потребами (за «точкою замовлення», «замовлення на замовлення»)
  • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтами
  • Можливості автоматичного ціноутворення, що налаштовуються
  • Автоматичний розрахунок знижок при виконанні певних умов (наявність картки лояльності, сума продажів, наявність товару в чеку або замовленні тощо)
  • Можливість використання різних програм лояльності: картки лояльності, бонусні програми для підвищення лояльності клієнтів
  • Підвищення якості та оперативності роботи з клієнтами
  • Контроль потреби в товарах і забезпечення замовлень, що мінімізує зриви термінів постачань
  • Організація доставки клієнтам і управління доставкою (маршрутні листи, завдання експедиторам)
  • Контроль взаєморозрахунків з клієнтами (відповідно до встановлених умов оплати), мінімізація простроченої заборгованості, автоматична розсилка повідомлень клієнтам про наявність простроченої заборгованості.
  • Можливість підключення різного торгового обладнання: сканери штрих-кодів, ТСД, каси ККМ, фіскальні реєстратори
  • Ведення історії клієнта від першого звернення до продажів, включаючи історію платежів та інші показники роботи з клієнтом
  • Аналіз незавершених і планування майбутніх угод з покупцями,  потенційними клієнтами, контроль взаємодій менеджерів з клієнтами
  • Оцінка рентабельності кожної угоди ще до її укладення, що дозволить виключити угоди з низькою маржинальністю.
  • Стандартизація бізнес-процесів взаємодій з клієнтами
  • Порівняльний аналіз показників роботи менеджерів, використання якого дозволяє отримати дані за різними показниками роботи менеджерів, а також порівняти показники поточного і минулих періодів
  • Автоматизація маркетингових заходів, централізоване управління акціями
  • Можливість аналізувати ефективність маркетингових заходів
  • Управління списком клієнтів і постачальників дозволяє розділити суб’єктів ділових відносин (Партнерів) та їх «юридичне втілення» (Контрагенти)
  • Ведення обліку роздрібних магазинів в єдиному інформаційному полі
  • Типізація роздрібних магазинів за подібними маркетинговими ознаками: розташування, цінова категорія, галузі для управління ціноутворенням і асортиментом за типами магазинів
  • Управління колекціями (сезонами) товарів
  • Установка квот асортименту для планування складу товарів і раціонального розподілу торгових площ (за колекціями, товарними категоріями, брендам)
  • Підключення різного торгового обладнання: сканери штрих-кодів, ТСД, каси ККМ, фіскальні реєстратори
  • Організація доставки клієнтам і від постачальників власним і найманим транспортом.
  • Управління доставкою: вказівка параметрів перевезення (транспорт, водій, час рейсу), формування даних за маршрутами рейсу (маршрутні листи, завдання експедиторам)
  • Оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців.
  • Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами.
  • Оформлення замовлень постачальникам за потребами в товарах, матеріалах і контроль їх виконання.
  • Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок.
  • Підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів.
  • Реєстрація розрахунків між орієнтованими документами та фактично прийнятими товарами.
  • Аналіз потреб і виробництв в товарах, готовій продукції і матеріалах.
  • Сквозного аналізу та встановлення взаємозв’язків між заказами клієнтів і замовників.
  • Аналіз наслідків, до яких можна привести невиконання замовлень постачальникам (до спричиненого клієнтом замовлення)
  • Підбирають оптимальних постачальників товарів за їх надійності, історії поставок, критеріїв термінів виконання, що передбачають, умови поставки, територіального або провідного визнання та автоматичного формування заказов для них.
  • Управління графіками поставок і графіками платежів.
  • Формування та контроль проведень документів — проведення формуються у прив’язці до первинних документів, що забезпечує можливість детальної звірки даних бухгалтерських проведень і первинних документів
  • Контроль змін перевірених документів або заборона зміни на рівні документа
  • Міжфірмовий продаж — для підприємств, представлених кількома юридичними особами, пропонується механізм, який забезпечує доступність для продажу товарів, що належать іншій організації
  • Облік валюти та валютних операцій
  • Облік основних засобів та об’єктів будівництва
  • Облік позик, виданих співробітникам
  • Облік ПДВ
  • Реєстрація умовних продажів
  • Уся регламентована звітність з вивантаженням у форматі необхідному для здачі електронної звітності

Бюджетування

  • Види бюджетів, що налаштовуються, і розширена аналітика.
  • Моделювання сценаріїв.
  • Управління бюджетним процесом.
  • Підтримка декількох валют.
  • Табличні форми введення та коригування.
  • Економічний прогноз.
  • Аналіз досягнення планових показників.

Монітор цільових показників

  • Складання зведеної звітності за результатами моніторингу.
  • Розширений фінансовий аналіз.
  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
  • Реалізація принципу контролю «День-тиждень-місяць».
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
  • Моніторинг цільових показників з розшифруванням вихідних даних.
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
  • Доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон).
  • Розсилка інформації про показники підприємства на електронну пошту користувачів.

Управлінський облік і казначейство

  • Ведення обліку по МСФО, формування звітності
  • P & L, CF, Balance
  • Платіжний календар
  • Інтеграція з «Документообіг КОРП» для багаторівневого узгодження заявок на витрату
  • Робота з персональними даними співробітників.
  • Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності.
  • Організація роботи зі штатним розкладом.
  • Робота з договорами підряду.
  • Облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів.
  • Розрахунок заробітної плати персоналу із використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної (за виробленням) та їх різновидів.
  • Розрахунок утримань із заробітної плати, у тому числі за виконавчими документами.
  • Нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці, у тому числі виплат соціального характеру і доходів у натуральній формі.
  • Проведення взаєморозрахунків із персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю співробітників.
  • Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності.
  • Отримання уніфікованих звітних форм.
  • Нарахування та сплата регламентованих законодавством податків і відрахувань з фонду оплати праці.
  • Формування регламентованої звітності  заробітних плат, як зведеної, так і персоніфікованою.
  • Електронний обмін з податковими органами.
Заходи для меблевої галузі, що вже пройшли. Переходьте та переглядайте відео виступи спікерів, завантажуйте та переглядайте презентації

Відповіді на всі ваші додаткові питання нададуть наші спеціалісти